Opis produktu
Opona skuterowa bezdętkowa CONTINENTAL ContiTwist 3.50-10
Opona Skuterowa CONTINENTAL ContiTwist 3.50-10. Innowacyjna technologia mieszanki zapewniająca duże przebiegi w połączeniu z doskonałą przyczepnością na mokrych i suchych drogach. Jeżeli nie uznajesz kompromisów to opona dla Ciebie, idealna przyczepność oraz komfort prowadzenia.
Specyfikacja:
- sezon: całoroczna
- producent: Continental
- typ: opony skuterowe
- rozmiar: 3.50-10
- szerokość: 3.50
- średnica felgi: 10 cali
- indeks ładowności: 59 (243kg)
- indeks prędkości: M (do 130 km/h)
- DOT 16/2020
- typ: TL bezdętkowa (można stosować dętke)
- kraj produkcji: Wietnam
Firma Continental powstała w Hanowerze w 1871 roku. Obecnie to jeden z największych na świecie dostawców dla branży motoryzacyjnej.W 1898 roku, rozpoczęła się produkcja samochodowych pneumatycznych opon bez bieżnika. Na przełomie wieku materiały wykorzystane przy produkcji balonu Continental zostały użyte uszczelniania pierwszego niemieckiego sterowca. W 1904 roku Continental jako pierwsza firma na świecie opracowała bieżnikową oponę do samochodów osobowych, w roku 1905 rozpoczęto produkcję nitów antypoślizgowych do opon, podobnych do późniejszych opon kolcowanych. Trzy lata później Continental stworzył felgi dla samochodów turystycznych. W 1909 roku, francuski lotnik Louis Blériot był pierwszą osobą, która przeleciała nad La Manche. Powierzchnie odpowiedzialne za możliwość lotu jednopłatowca, zostały pokryte materiałem Continental Aeroplan.W późnych latach dwudziestych XX wieku powstaje Continental Gummi-Werke AG w wyniku przyłączenia głównych firm z niemieckiego przemysłu gumowego. Przejęcie fabryk Hanover-Limmer and Korbach/Hesse.W 1951 roku rozpoczęto produkcję pasów transmisyjnych. W 1955 Continental jako pierwsza niemiecka firma, rozpoczęła produkcję bezdętkowych opon. Continental staje się także pierwszą firmą produkującą poduszki powietrzne da ciężarówek i autobusów.W 1995 roku utworzono dział Automotive, w celu zintensyfikowania działalności w obszarze systemów dla branży motoryzacyjnej. Zaprezentowaliśmy kluczową technologię dla napędów hybrydowych w 1997 roku .Dziś Continental plasuje się w pierwszej 5 największych dostawców przemysłu motoryzacyjnego na całym świecie. Jako dostawca układów hamulcowych, systemów i komponentów do układów napędowych i podwozi, oprzyrządowania, rozwiązań informacyjno-rozrywkowych, elektroniki samochodowej, opon i elastomerów technicznych, Continental przyczynia się do poprawy bezpieczeństwa jazdy i ochrony światowego klimatu. Continental jest także kompetentnym partnerem w sieciowej komunikacji samochodowej.