Opis produktu
Filtr powietrza HifloFiltro HFF5019
Specyfikacja:
- wykonany z wysokiej jakości materiałów
- dedykowany do motocykli : Twin Air 154116
HIFLOFILTRO to pierwsza firma, która otrzymała prestiżowy certyfikat TÜV za motocyklowy filtr oleju. Produkty tej firmy są najwyższej jakości oraz wytrzymałości, w swojej ofercie posiadają filtry nie tylko do motocykli ale także do skuterów wodnych oraz śnieżnych eksploatowanych w ekstremalnych warunkach. Hiflofiltro to jedna z najpopularniejszych firm w kategorii zamienników części, oferują jakość oryginału za rozsądną cenę.
Firma powstała w 1955 roku zdobywając do dnia dzisiejszego ogromne doświadczenie w swojej dziedzinie, nadal kontynuuje badania i rozwój produkcji.
Materiały z których wykonywane są filtry:
- STAL - Toyota Tsusho, NKK Japan
- KLEJ - Henkel Germany
- PAPIER FILTRACYJNY -Ahlstrom Filtration Finland Hollingsworth & Vose USA, Awa Paper Japan
Pasuje m.in. do :
Husqvarna Motorcycle
- TC125 (16-20)
- TC125 (21)
- TX125 (17-19)
- TE150 (17-19)
- TE150 i (20)
- TE150 i (21)
- FC250 (16-20)
- FC250 (21)
- FE250 (17-20)
- FE250 (21)
- TC250 (17-20)
- TC250 (21)
- TE250 (17-18)
- TE250i (18-20)
- TE250i (21)
- TE300 (17-18)
- TE300i (18-19)
- TE300i (20)
- TE300i Jarvis Edition (20)
- TE300i (21)
- TX300 (17-19)
- TX300i (20)
- TX300i (21)
- FC350 (16-20)
- FC350 (21)
- FE350 (17-18)
- FE350 (19-20)
- FE350 (21)
- FE350 S (20)
- FE350 S (21)
- FX350 (17-19)
- FX350 (20)
- FX350 (21)
- FC450 (16-20)
- FC450 (21)
- FC450 Rockstar Edition (18-20)
- FE450 (17-18)
- FE450 (19-20)
- FE450 (21)
- FS450 (16-20)
- FS450 (21)
- FX450 (17-19)
- FX450 (20)
- FX450 (21)
- FE501 (17-19)
- FE501 (20)
- FE501 (21)
- FE501 S (20-21)
KTM Motorcycle
- 125 SX (16-20)
- 125 SX (21)
- 125 XC USA (21)
- 125 XC-W (17-19)
- 125 XC-W Six Days (17)
- 150 EXC TPI (20-21)
- 150 SX (16-21)
- 150 XC-W (17-18)
- 150 XC-W Six Days (17)
- 150 XC-W TPI (20-21)
- 250 EXC (17-18)
- 250 EXC TPI (18-20)
- 250 EXC TPI (21)
- 250 EXC Six Days (17-18)
- 250 EXC Six Days TPI (18-20)
- 250 EXC Six Days TPI (21)
- 250 EXC-F (17-20)
- 250 EXC-F (21)
- 250 EXC-F CKD (18-20)
- 250 EXC-F Six Days (17-20)
- 250 EXC-F Six Days (21)
- 250 RC4R (20)
- 250 SX (17-21)
- 250 SX-F (16-20)
- 250 SX-F (21)
- 250 XC (17-19)
- 250 XC TPI (20-21)
- 250 XC-W (17-18)
- 250 XC-W TPI (17-20)
- 250 XC-W TPI (21)
- 250 XC-F (16-20)
- 250 XC-F (21)
- 300 EXC (17)
- 300 EXC (18)
- 300 EXC TPI (18-20)
- 300 EXC TPI (21)
- 300 EXC TPI Erzberg Rodeo (20-21)
- 300 EXC CKD (18-20)
- 300 EXC CKD (21)
- 300 EXC Six Days (17-18)
- 300 EXC Six Days TPI (18-20)
- 300 EXC Six Days TPI (21)
- 300 XC (17-19)
- 300 XC TPI (20-21)
- 300 XC-W (17-18)
- 300 XC-W TPI (19-20)
- 300 XC-W TPI (21)
- 300 XC-W TPI Erzberg Rodeo (21)
- 300 XC-W Six Days (17-20)
- 350 EXC-F (17-20)
- 350 EXC-F (21)
- 350 EXC-F Six Days (17-20)
- 350 EXC-F Six Days (21)
- 350 EXC-F Six Days CKD (18-20)
- 350 EXC-F Six Days CKD (21)
- 350 SX-F (16-20)
- 350 SX-F (21)
- 350 XC-F (17-20)
- 350 XC-F (21)
- 350 XCF-W (20-21)
- 450 EXC-F (17-19)
- 450 EXC-F (20-21)
- 450 EXC-F Six Days (17-20)
- 450 EXC-F Six Days (21)
- 450 SMR (21)
- 450 SX-F (16-20)
- 450 SX-F (21)
- 450 SX-F Factory Edition (21)
- 450 XC-F (16-20)
- 450 XC-F (21)
- 500 EXC-F (17-19)
- 500 EXC-F (20-21)
- 500 EXC-F Six Days (17-20)
- 500 EXC-F Six Days (21)
- 500 XCF-W (20-21)
*(rocznik)