Opis produktu
GV125S EVO – RADOŚĆ PODRÓŻOWANIA!
Nowy Hyosung GV125S EVO zyskał bardziej sportową estetykę, obejmującą odwrócony widelec (USD) ø41 mm, hamulce tarczowe z ABS, panel przyrządów z ekranem LCD oraz oświetlenie w 100% w technologii LED, w tym sekwencyjne kierunkowskazy.
Konstrukcję napędza chłodzony cieczą dwucylindrowy silnik w układzie „V 60°” o pojemności 125 ccm.
SILNIK V-TWIN o pojemności 125 ccm
Dwucylindrowy silnik w układzie V 60° generujący moc 13.5 KM i momencie obrotowym 10.2 Nm / 9250 rpm, charakteryzujący się płynną pracą, głębokim, przyjemnym dźwiękiem i szybką reakcją na odkręcenie manetki gazu.
CHŁODZONY CIECZĄ
Silnik V-TWIN wyposażony jest w wydajny układ chłodzenia cieczą, a sama chłodnica obudowana jest w nowocześnie wyglądającą maskownicę.
Silnik V-TWIN wyposażony jest w wydajny układ chłodzenia cieczą, a sama chłodnica obudowana jest w nowocześnie wyglądającą maskownicę.
WYDAJNE ZAWIESZENIE
Pierwszą rzeczą, która rzuca się w oczy w nowym GV125S EVO, jest przednie zawieszenie, które zmienia się wraz z wyrafinowanym odwróconym (USD) masywnym widelcem (ø41 mm) i zapewnia duży skok wynoszący 139,6 mm. Z tyłu nadal zachowano tę samą parę progresywnych amortyzatorów i możliwością regulacji napięcia wstępnego.
O bezpieczne i efektywne wytracanie prędkości dba tarczowy układ hamulcowy z dwukanałowym systemem ABS.
CZYTELNY KOKPIT
Kolejna ważna zmiana dotyczy deski rozdzielczej, która teraz wykorzystuje większy, eliptyczny negatywowy ekran LCD (białe znaki na czarnym tle). Wyświetlacz został wyposażony w prędkościomierz z dużymi cyframi, wskaźnik temperatury płynu chłodzącego, wskaźnik poziomu paliwa, wskaźnik załączonego biegu, licznik przebiegu oraz obrotomierz z czerwoną strefą od 10 000 obrotów.
OŚWIETLENIE FULL LED
Kolejna długo oczekiwana zmiana dotyczy oświetlenia wykorzystującego technologię LED we wszystkich jej elementach. Nowy GV125S EVO został wyposażony w większy okrągły reflektor z dwoma mocnymi reflektorami punktowymi do jazdy na krótkich i długich dystansach oraz światło pozycyjne na obwodzie. Wydłużone kierunkowskazy z matrycą diod LED, charakteryzujące się dynamiczną sekwencyjną pracą.
WYGLĄD RODEM Z AMERYKI
GV125S EVO to niski cruiser, zgodnie z północnoamerykańskimi trendami, utrzymujący wysokość nad podłożem zaledwie 730 mm, dzięki czemu z łatwością można podeprzeć obie stopy na podłożu.
Dane techniczne:
- RODZAJ 60° V-TWIN / 2-cylindry / 6-zaworów / 4T / SOHC
- POJEMNOŚĆ 124.7 ccm
- ŚREDNICA X SKOK ø42.0×45.0 mm
- STOPIEŃ ŚPRĘŻANIA 12.35:1
- MOC MAKSYMALNA 9.9 kW (13.5 KM) / 10250 rpm
- MAKS. MOMENT OBROTOWY 10.2 Nm / 9250 rpm
- UKŁAD CHŁODZENIA płyn chłodniczy
- SMAROWANIE rozbryzgowo – ciśnieniowe
- SPRZĘGŁO mokre, wielotarczowe
- SKRZYNIA BIEGÓW 5-stopniowa
- PRZENIESIENIE NAPĘDU łańcuch napędowy
- ZAPŁON ECU
- ROZRUCH elektryczny
- ZUŻYCIE PALIWA 2.2 l / 100 km
- EMISJA CO2 51 g / 100 km
- NORMA SPALIN EURO 5
- ZAWIESZENIE PRZÓD
- widelec Upside-down (USD) ø41 mm
- SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD 139.6 mm
- ZAWIESZENIE TYŁ podwójny amortyzator z regulacją napięcia wstępnego
- SKOK ZAWIESZENIA TYŁ 67 mm
- HAMULEC PRZÓD tarczowy ø270 mm, 2-tłoczkowy zacisk, ABS
- HAMULEC TYŁ tarczowy ø250 mm, 1-tłoczkowy zacisk, ABS
- PRZEDNIA OBRĘCZ aluminiowa (czarna)
- PRZEDNIA OPONA 120 / 80 – 16
- TYLNA OBRĘCZ aluminiowa (czarna)
- TYLNA OPONA 150 / 80 – 15
- DŁUGOŚĆ 2080 mm
- SZEROKOŚĆ 750 mm
- WYSOKOŚĆ (BEZ LUSTEREK) 1050 mm
- WYSOKOSĆ SIEDZISKA 730 mm
- ROZSTAW OSI 1475 mm
- PRZEŚWIT 165 mm
- WAGA GOTOWY DO JAZDY 165 kg
- MAKSYMALNE OBCIAŻENIE 330 kg
- ZBIORNIK PALIWA 12.5 l
- KOLORY: czarno/srebrny matowy, czarno/czerwony połysk
Dodatkowe informacje:
Wymagane uprawnienia Prawo Jazdy Kat B > 3lata A1, A2, A
Gwarancja 24 miesiące