Opis produktu
TORBA MOTOCYKLOWA NA GMOLE TG2 – NAXA
Cechy:
-
Pojemność: 6-9 litrów
-
Wykonana z wodoodpornego materiału
-
Gumowana wewnętrzna strona
-
Zgrzewane szwy
-
Jedna komora
-
3 dodatkowe paski mocujące
-
Dłuższy pasek do noszenia torby
-
Zamek Roll-Top
-
Zabezpieczenie zamknięcia taśmą rzep
-
3 miejsca zamykania torby (klamry z boku i frontu)
-
Mocowania do zamocowania na gmole/crashbary
-
Pasek do zamocowania na stelażu
-
Uchwyty do przenoszenia torby w dłoni
-
Możliwość regulacji rozmiaru przez rolowanie
Opis:
-
Pojemność: 6-9 litrów – wystarczająca do przewozu podstawowych rzeczy.
-
Materiał: Wodoodporny, gumowana wewnętrzna strona zapewniająca ochronę przed wilgocią.
-
Szwy: Zgrzewane, co gwarantuje trwałość i wodoodporność.
-
Komora: Jedna przestronna komora, idealna na niezbędne akcesoria.
-
Mocowanie: 3 paski mocujące, w tym dłuższy pasek do wygodnego noszenia torby na ramieniu.
-
Zamknięcie: Roll-Top z dodatkowymi zabezpieczeniami taśmą rzep, aby chronić zawartość.
-
Zamki: 3 klamry – po jednej z każdej strony oraz z przodu torby.
-
Mocowanie na gmole/crashbary: Paski z prawej i lewej strony torby umożliwiają jej mocowanie na gmole lub crashbary.
-
Uchwyt: Wygodny uchwyt do przenoszenia torby w dłoni.
-
Dostosowanie: Możliwość zmiany rozmiaru torby poprzez rolowanie i spięcie paskami, dostosowując pojemność do potrzeb.
Torba TG2 marki Naxa to praktyczne rozwiązanie do motocyklistów szukających wygodnego i bezpiecznego sposobu transportu. Idealna do zamocowania na gmole, crashbary lub stelażu, a jej wodoodporny materiał zapewnia ochronę przed deszczem. Dzięki możliwości regulacji rozmiaru, jest to torba dostosowująca się do różnych warunków podróży.
Firma NAXA to polska marka działająca na rynku od 1999 roku.
Do 2007 roku zajmowaliśmy się produkcją toreb oraz plandek motocyklowych.W 2007 roku wprowadziliśmy do sprzedaży kaski motocyklowe, w 2011r. kaski narciarskie, a w 2012r. także kaski rowerowe.
Kaski NAXA wykonane są zgodnie z europejską normą bezpieczeństwa dla kasków motocyklowych ECE R 22-05, numery homologacyjne zostały nadane przez europejskie instytucje po pozytywnym przejściu testów wytrzymałościowych.