Opis produktu
PULSAR NS 125 Jeśli rozpoczynasz swoją przygodę z motocyklami i kręcą cię uniwersalne maszyny ze sportowym zacięciem, to lepiej nie trafisz – Pulsar 125, to pełen charakteru pojazd, który został stworzony, by spełnić oczekiwania nie tylko początkujących motocyklistów. To pierwszy na świecie motocykl w klasie 125 z 4-zaworowym silnikiem DTSi, zapewniającym najlepsze doznania i nieprzerwaną radość z jazdy. Dzięki zaawansowanym rozwiązaniom technologicznym jak podwójny zapłon cyfrowy, elektroniczny wtrysk paliwa firmy Bosch, czy specjalna konstrukcja układu korbowo-tłokowego, silnik bez problemu uzyskuje większą prędkość obrotową bez najmniejszego przeciążenia. Te zabiegi pozwoliły na osiągnięcie stosunku mocy do wagi, jaki konkurencja uzyskuje dopiero w wyższych klasach pojemnościowych. Pulsar 125 zachowuje przy tym wydajność spalania, z której znana jest klasa motocykli o pojemności 125 cm3. Wjedź w świat motocyklowej przygody z Pulsarem 125 i razem z nim pozostaw konkurencję daleko w tyle.
Cechy:
- rocznik 2024
- waga [kg] 144kg
- silnik 4-suwowy, 4-zaworowy SOHC, chłodzony powietrzem,
- pojemność [ccm] 124.45 cm3
- moc max [KM] 12,7 KM
- prędkość max [km/h] 100 KM/h
- skrzynia biegów 5- stopniowa
- opony przód | tył 80/100-17 / 100/90-17
- zawieszenie przód amortyzatory teleskopowe
- zawieszenie tył amortyzator centralny
- pojemność zbiornika [L] 12 l
- hamulec przód tarczowy
- hamulec tył tarczowy
- Emisja CO2 EURO5
- Kolorystyka: czerwony mat, niebieski połysk, grafitowy połysk, pomarańczowy połysk
Dodatkowe informacje:
Wymagane uprawnienia: Prawo Jazdy Kat B > 3lata, A1, A2, A
Gwarancja 24 miesiące
Pulsar 125 silnik 125cm3 DTS-i 2-świecowy, 4-zaworowy, 5-stopniowa skrzynia biegów Układ wydechowy z systemem ExhausTEC. Rozruch elektryczny z automatycznym ssaniem
Lekki i pełen mocy – tak w skrócie można opisać Pulsara 125. Mimo niewielkiej pojemności jego silnik DTSi potrafi zachwycić. Podwójny zapłon cyfrowy oraz współpracujący z nim elektroniczny wtrysk paliwa udoskonalają proces spalania mieszanki, zapewniając w ten sposób płynniejszy przyrost mocy i lepszą, bardziej zdecydowaną reakcję na gaz. Najlepszy stosunek mocy do masy w klasie pozwala cieszyć się dynamiczną jazdą bez oglądania się na konkurencję.
Owiewka Bikini, Stylowe reflektory LED, Regulowana kierownica typu clip-on, Oddzielne siedzenia i oddzielne rączki, Podwójne światła przednie
Pulsar 125 na nowo określa styl nowoczesnej 125-ki. Skąpa owiewka, dynamiczna linia nadwozia, kierownica clip-on, czy dzielona kanapa – każdy detal potrafi przyciągnąć wzrok, jednocześnie świadcząc o funkcjonalności maszyny. Podwójny przedni reflektor oraz stylowa lampa LED z tyłu podkreślają stylistyczne i użytkowe walory. Pulsar 125 to motocykl, który wie jak wyróżnić cię z tłumu.
Podczas dynamicznej jazdy przez miasto, skuteczny układ hamulcowy staje się nieodzownym elementem wyposażenia nowoczesnego motocykla. Pulsar 125 został przygotowany na takie warunki. O wydajne opóźnienia dba wentylowana tarcza hamulcowa o średnicy 240 mm z przodu oraz system zintegrowanego układu hamulcowego CBS. Hamulce charakteryzują się także świetną dozowalnością, a co za tym idzie lepszą kontrolą nad maszyną. Odprężona pozycja za kierownicą wspomaga szybkie reakcje na to co dzieje się na ulicy, a wydajny przedni reflektor, zaprojektowany w technologii wielozwierciadlanej, pozwoli wyłonić z mroku każdy detal. Sprawi także, że będziesz widoczny z daleka.
Konstrukcja Pulsara 125 oparta została o wzmocnioną pojedynczą ramę, której geometria zapewnia jednoczesną stabilność prowadzenia i wysoką zwrotność pojazdu. Rozstaw osi wynoszący 1320 mm pozwala osiągnąć niewielki promień skrętu i zwiększyć poręczność w ruchu miejskim. Całość została tak zaprojektowana, by jednocześnie ograniczyć masę podwozia. Co w efekcie daje wytrzymały, zwrotny, lekki i komfortowy motocykl o pełnym ambicji charakterze.
O firmie Bajaj:
Bajaj Auto Limited to trzeci na świecie producent motocykli oraz lider światowego rynku pojazdów trójkołowych. Posiada w Indiach trzy fabryki, w których odbywa się całość produkcji eksportowanych do 83 krajów świata pojazdów. Każdy z tych kompleksów robi wielkie wrażenie nie tylko swoją wielkością, ale także organizacją cyklu pracy i sprawnością produkcji. Najstarszą, a także największą z obecnie działających fabryk Bajaj jest mieszczący się nieopodal miasta Aurangabad kompleks Waluj. Zajmuje on powierzchnię 362 Ha i jest najstarszą z obecnie działających fabryk koncernu. Został otwarty w 1984 roku i na przestrzeni lat wielokrotnie modernizowany. Dzięki temu Waluj została pierwszą z fabryk w Indiach, która otrzymała certyfikację wg. Norm ISO (1997 rok), a także inne nagrody i wyróżnienia poza tymi w kategorii technologii i wysokiej jakości m.in za bezstratny system odzyskiwania wody, czy wysoką wydajność energetyczną. W fabrykach producenta Bajaj dzięki zastosowaniu metodyki Lean Manufacturing oraz japońskiej filozofii produkcji TPM, z taśmy montażowej zjeżdża gotowy motocykl co 24 sekundy, co daje wynik ponad dwóch pojazdów na minutę.
Ponad 3,5 miliona pojazdów – tyle motocykli oraz trójkołowców i czterokołowców opuszcza rocznie fabryki Bajaj Auto Limited. Koncern Bajaj Auto Limited nie ukrywa swoich ambicji. Już w niedalekiej przyszłości chce zostać liderem światowej produkcji jednośladów. Ze świetną organizacją i nieustannym udoskonalaniem procesu produkcji, z dużym potencjałem przemysłowym, a co za tym idzie sporymi możliwościami rozwoju, ambitne plany na przyszłość są zupełnie realne.